2013. november 4., hétfő

Hello Ausztria - November


vagy ugrás a legelejére:


Tudom,tudom, nem így kéne, hanem minden szart külön bejegyzésbe és akkor nem kéne görgetnetek, de nincs kedvem visszamenőleg átvariálni már az egészet, mert az marha sok idő. Marad így havi bontásban, sz*rok rá :-P


11.04. Back to the Future 4 - MÁV visszavág :-P


Anno a vissza a jövőbe 3-nak azzal lett vége, hogy a Doki, a neje, meg a gyerekeik, kutyástul elhúztak a jövőbe a lebegő időgép-mozdonnyal... Gondolom, nemcsak én, hanem sokan mások is sokáig várták a folytatást, ami végül sosem készült el sajnos.
Most már sejtem miért: A Doki valószínűleg kicsit elszúrt valamit, kikötött a vonattal Magyarisztánban, ahol a MÁV valamilyen blöff dumával lefoglalta és beállította a Bécs-BP vonalra,ahol azóta is - persze szigorúan karbantartás nélkül - 20 éve teljesít szolgálatot.
MÁS ÉRTELMES MAGYARÁZAT NINCS ARRA, HOGY 15 FOKBAN, AMIKOR NINCS SE ESŐ, SE HÓ, SE SZÉL, SE SÍNTÖRÉS, SE BALESET, SE SEMMI, MI A RETKES FASZÉRT KELL 1:40 PERCET KÉSNI EGY KIBASZOTT 2,5 ÓRÁS ÚT ALATT!!!!??? :-P :-( Könyörgöm, még dupla sínpár is van arra, még a szembejövő szart se kell bevárni!!
De más apróságok is az időutazást támasztják ám alá!:

- A kalauz negyed óra ácsorgás után mondja csak be a szántóföld közepén, hogy 20 percet álluk (ami nem 20 hanem 1h:30) és ezt is csak 50!!! perc múlva módosítja "ismeretlen ideig"-re :-P

- A vonat ezután is rendületlenül azt írja kis a kijelzőn, hogy pofa be parasztok, rosszul tudjátok, NEM FÉL 11-VAN, 20:49-re beérünk a keletibe.
Bárkinek van MÁV-os ismerőse, nyomtassa ki neki ezt, hogy adja oda a főnökének:

MÉG EGY ILYEN BAZDMEG ÉS DZSIHÁD LESZ!!!

Ja.. elfelejtettem,boccs, valószínűleg a 40 millás prémiumok ellenére (AMIT EZEK SZERINT SZOLGÁLTATÁSOK NEM NYÚJTÁSÁÉRT KAPNAK) nem tudnak olvasni :-P úgyh adjátok oda nekik ezt, hátha ez felfogják:
Ja és ezt a 3 "furcsa jelet" még: T M K !!!!
TERVEZETT MEGELŐZŐ KARBANTARTÁS BAZDMEG!!!!

Az új lakosztályom

A másik nagy öröm: Letelt az egy hónap, úgyhogy (sajnos ahogy meg volt beszélve) át is kellett költöznöm egy másik szobába. A marketingduma és a személyes vélemény az első nap után:
- "Földszinti" = közel a bejárati ajtó, ezért ahogy mások ki-be járkálnak reggel, kurva hideg van
- "Külön fürdő és WC" = igen ám, de a szoba és ezek közt van a bejárat is és a lépcsőház is --> nemcsak hogy hülyén néz rád a többi lakó, ha alsógatyában kirohansz vizelni, de mivel hideg is, ha rá kell ülni, ráfagy a segged.
- "Csendes" = Északi tájolás, ami annyira "csendes" hogy még a nap se süt be
- "Gyorsan bemelegszik" = kicsi. Nem nyavalygás szinten kicsi, hanem Tetris 3D szinten - minden vackodat úgy kell összeforgatni,hogy azért ki tudd nyitni a szekrényajtót és a szobaajtót is, ami azért kihívás
- "ideális pihenésre" = sötét mint a Batcave klotyója :-P 60x90-es északi ablak - szerencsére örökzöld fenyővel előtte :-P
Íme 1-2 kép, de a fény ne tévesszen meg senkit, ezek du. 2-kor készültek FELKAPCSOLT LÁMPÁVAL:





Plussz egy kis kedvesség minden filmrajongó számára: A fürdőben van egy régi bezárt ajtó, ami mögött egy vakolatlan, lezárt, használaton kívüli tárolóhelység van (résnyire nyitott ablakkal) ahonnan egyrészt húz a hideg, másrészt esténként ideális bejárat lesz Freddy Krugernek, a Texas-i láncfűrészesnek és az összes földönkívülinek akik beugranak egy gyors végbél-tükrözést csinálni :-P

Na? Na? Fasza nem? :-)

....asszem kezd tele lenni a tököm :-P

Ja a másik - tudom, nem újság, de mit ad Isten - tegnap megint esett a változatosság kedvéért :-P Viszont a vihar után csináltam 1-2 képet:





Hát... egy darabig ennyi. Hacsak valami csoda nem történik, nem hinném hogy egyhamar jelentkezek - normális lakás, kocsivétel, vagy bármi hasonlóval, mert az jelen állás szerint nem most lesz :-( :-P Ha valami fotózásra érdemeset találok, max azt feltöltöm, de az is csak biciklitávon belül lesz már szerintem... Ez van. :-(


11.05. Sakk-matt


Rövid de velős sztori:
Ugye a múltkor írtam hogy be kellett már jelentkeznem ide lakcímileg, azt meg lakás híjján a panzióba tudtam csak megtenni. A tulajéknak ugye szólnom kellett, h ne lepődjenek meg ha oda megy bármi levelem. 
Nem tudom, mennyi idő telt el azóta, de most a kampósorrúakat megszégyenítő módon kitalálták a tutit:

Fizetős a mosatás!

Ééés tippeljetek mennyi?! 
15 Eur/csomag!!! (az 1 heti cucc kb)
Bazzeg az 60Eur/hónap = 18 000Ft!!! :-P :-(

Mindezt úgy tálalva, hogy "megkérdeztek másokat és azoknál bezzeg 30-35Eur alkalmanként.
Sok?
Akkor (mosolyogva) kérdezzem meg a cégnél hátha mosna rám valaki"
Kössz bazdmeg! Persze!
Minden kollégám azért harcol hogy az én alsógatyámat moshassa :-P
De persze nem ez a legszebb, hanem az időzítés: közvetlen azután bejelenteni, hogy már kifizetted a köv. havi lakbért!!!
Na így a fasza!
Így egy hónapig még tuti itt vagy paraszt! :-P Plussz be is jelentkeztél, a lóvét már ideadtad ergo ugrálni sem tudsz.
Tessék!
Sakk-matt! He he he :-P


11.13."Nyugaton a helyzet változatlan"

 

Ennyi. Nincs semmi érdekes.
A meló még mindig jó - tegnap pl egymagam összeraktam egy régi 125-ös Husaberg-et - minden más meg egy rakás szar. :-P :-)
Reggelente egyre hidegebb van, bár vagy 3 napja nem esik ami már kisebb csoda.

Pecóm még mindig nincs, mert ha lenne is bútorozott lakás, az olyan helyen van, ahonnan nem tudok bejárni. Helyben meg 1-2 kivételtől eltekintve (ahol a tulaj képtelen hónapok óta felfogni, hogy SENKI nem fog ITT egy bútorozatlan szarért több mint 1000 Eurót fizetni havonta) nincs hivatalosan semmi. Sehol.
Nem hivatalosan - ismerős ismerősének ismerősen keresztül - tegnap ajánlottak 2-t is. Ezt figyeljétek, esküszöm nem viccelek:
Kissé lepukkant társasház egy főút mellett

Majd a meglepetés: Az egész mögött egy fűrésztelep van!!!! Nem viccelek, ez az udvar:


Hogy érzékeltessem, mennyire "öröm és bódottá" minden, de, ennek ellenére azért megkérdeztem. :-P
...Persze kiadták már.
Egy nappal azelőtt, hogy megkérdeztem. :-P
Kössz Murphy.

A másik már fasza lett volna. Bent van a "város" főutcáján, kívülről régi, belül viszont márvány és üveg, mint egy pesti irodaház belseje. Mondjuk itt már csak 1 szobás lakások lettek volna, de odáig se jutottam,hogy megkérdezzem "mennyi?" mert kb a bemutatkozásuk 2. szava az volt,h "KIADVA" :-P
Szóval... szumma szummarum, nem változott semmi.
Még mindig ott lakom szupernagyinál, aki továbbra is azt hiszi,hogy én vagyok a fejőstehene, és majd mosatok havi 20 ezerért, reggelente félálomban még elmorzsolok egy miatyánkot, hogy legalább az eső ne essen ameddig beérek, aztán indíts, 4km bicikli reggelire.
Mindig is erről álmodtam :-P


11.25. Alternatívák


Tudom,régen nem jelentkeztem, de azért mert nem történt semmi.
Vagyis de.
A múlt héten IS tele lett a tököm azzal,hogy max 3-4 naponta megázok a biciklin melóba menet, és a high tech hűtött vécéülőkémmel is, úgyhogy nagyon aktívan nekiálltam lakást keresni megint. Még tépegetős hirdetéseket is kiraktam egy csomó helyre, az eredmény: 0.
Végül ismerősökön keresztül jutottam oda, hogy kaptam 2 telefont, köztük az aranyérmes a szerb vagy bosnyák főbérlő által kínált háborús díszlet a Ryan közlegény megmentéséből:
- Ugyanaz az agyonkopott falépcsős lépcsőház,
- Eredeti tapéták ´44-böl

- A nappali és a konyha fűtése szintén korhű fatüzelésű kályhával (lenne megoldva, de azt a faszi már kiszedte belőle - gondolom eladási céllal - de ha kell visszahozza, csak rá kell kötni ott a csonkra

A háló azért fűtött, Paks 1 kiselejtezett villany hőcserélőjével, de nem fogyaszt keveset, nézzek utána, ott a típusszáma: 12 688kW :-P

A konyha (kis)részben bútorozott

...Viszont van benne mosógép!!!
Hahahahahaaaa.
Hmm...
Meggondolandó! 500+rezsi/hó!
Jelige: "Legyen ön is része a történelemnek!" :-P

A másik alternatíva már kevésbé tűnt gáznak - igaz ez az elején nem látszott rajta:

Ez még csak a "kapualj" ám! Íme:

Zsiííír! Földszinti, és mivel kerítés sincs, ha esetleg elhagyom a kulcsomat, csak besétálok az udvarra, nekitámaszkodom az egyrétegű ablaknak és már bent is vagyok :-)
Ja, meg bárki más is, de az már más kérdés :-)
A hab a tortán a földelés nélküli konnektorok - szakszerűen a fa lambériában rögzítve

Plussz a szobaajtó is 2 sör után kézrátétellel gond nélkül nyílik.
Sajnos ezek után tökre mind1 volt nekem, hogy a fürdőszobája szépen felújított, és hogy "csak" 300 Eur / hó, mert ha éjjel arra kelek, hogy a szomszéd bosnyákok a csirketelepről részegen eltévesztik az ajtót és mellém fekszenek egy kisüstivel, az gáz... 8-I
Jelige:" Ha túl sok értéke van és nem akar majd a kiköltözéssel bajlódni és még sosem gyújtott magára semmit"

És a kedvencem: hiába a képek, hogy ÉN voltam ott, és ÉN láttam, mit mond szinte mindenki:
"Lehet hogy túl nagyok az igényeid nem?"
DE BA**MEG!
Tényleg.
Bear Gryllsnek lehet hogy mindkettő megfelelne.
 ....1! műsor erejéig :-P



11.28. Ami kimaradt


Azt hiszem ez lesz a legrövidebb bejegyzésem, de csak mert szimplán elfelejtettem:
Véglegesítettek! :-)
Juuhhúú! :-)
December 2-vel járt volna le a próbaidőm, de a főnök mák kb múlt hét (11.22) pénteken megjegyezte a reggeli alatt, miután elmesélte az előző napi tv műsorban látottakat, hogy "ja, elfelejtettem szólni, de már határozatlan a szerződésed, és át is lett írva a HR-en"
Úgy látszik, ha azért az ember csinálja a dolgát, és "tudja, hol a helye" akkor a szabályok azért pozitív irányba is változtatgathatóak... :-)
KÖSZI!
A másik: a héten leesett az első hó. Igaz csak kb 5cm, de reggel 5:30-kor mikor indultam a melóba, MÁR el volt takarítva még a járda is. Így azért talán majd ki lehet bírni a telet, és harckocsi se kell hozzá mint otthon :-D

11.30. Három a magyar igazság


Utolsó utáni próbálkozásként újra megkérdeztem a vasútállomáson levő panziót, hogy van-e jóárasított szobájuk hosszabb távra: éééééés - VAN! :-)
Igaz,hogy megint 4,5m2, de félúton van a mostanihoz képest, van hűtő, SAJÁT WC, mosnak is - INGYEN - és ha kinyúlok a tetőablakon, majdnem elérem a LIDL felső polcait :-D
Na, íme a képek:
Kívülről:
Belülről:

És végül a szobáról, ahol végre megint saját WC-m van :-)



Amúgy persze most sem ment minden simán.
Ami előtt azért le a kalappal, hogy a cég adott volna kocsit az átköltözéshez! Persze a raktáros nem mondta, hogy amit adni tud, az a létező legnagyobb sprinter 17m3-es raktérrel és minimum 6m-es hosszal. Úgy fejben végiggondoltam az útvonalat, és mivel legalább a harmada kb 3/4 sáv széles (de 2 sávként használt) "sikátorokon" át vezet, inkább lemondtam róla. Nem volt sok kedvem se a kocsit, se mások kocsiját megzúzni véletlenül, a másik meg, hogy ugye parkolni nem éppen a legkönnyebb egy ekkora döggel. A cuccom se volt sok, de mivel egyik kollégám, vagy ismerősöm sem volt az országban, maradt a bicikli :-P
A gépemet a kartondobozában még fütyörészve toltam a napsütésben, a 3. fuvarnál a 20kg-s súlyzószettet a púposra pakolt gurulós gardrób tetején meg már kurvaanyázva a sötétben és a fagyban :-P Hála Istennek, mire a 4 kereke szétmállott, és beszorult a kerékjáratba, már épp az ajtó előtt álltam :-)

Az, hogy a 6x2km-es szakasz után - amiből csak 4 volt kolosszális szívás - kicsit cidriztek a lábaim és bicepszből kellett felhúznom magam a 2.-ra, mert alig tudtam járni, az meg egyszer gondolom jó vicc lesz, de most még nem az... :-P
A végére meg egy kakukktojás a céges parkolóból, mert ugye itt se jár mindenki Cayenne-el :-)

Hát... gyorsan végigtekertem ezt a hónapot, és akárhogy nézem is egy pár jó fotót leszámítva ez most sz*pás volt :-P Reméljük a december jobb lesz...


- a történet a jobb átláthatóság kedvéért itt folytatódik -




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése